Subject: FW: Suur-Sõjamäe 37/39
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 08:29:59 +0200

From: Janis Lorenz <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 3:30 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Suur-Sõjamäe 37/39

Lp. Krista Einama!

Pöördun Teie poole kuna ei tea kes on Teie ettevõttes meie küsimusele
kõige õigem vastama.

Teema on selles, et Eesti riik Kliimaministeeriumi kaudu rajas 1994 aastal
Suur-Sõjamäe 37/39 ohtlikke jäätmete käitluskeskuse.

Sealhulgas ehitati aed kinnistu ümber. 2015 aastal leidis riik, et neil
enam käitluskeskusi vaja ei ole ja käitluskeskus pandi müüki.

Käitluskeskust ostes ei tulnud me selle peale, et peab kontrollima aia
vastavust kinnistu piiriga. Eeldasime, et riik on selles osas korrektselt
käitunud.

Peale tulekahju Suur-Sõjamäel taastasime aia samas kohas. Nüüd ehitusloa
taotlemisel tuli välja, et aed on kinnistu piirist väljas.

Idapoolsest otsast on kinnistu piirist üle 40 cm ja läänest 20 cm.

Küsimus, kas meil on võimalik see siil maad Teilt ära osta?

Jään Teie vastust ootama.

Keskkonnasõbralikult koos

Janis Lorenz

Juhatuse liige

Ravila 75a, 50411

Tartu, Eesti

Tel. +372 7421 398

Mob. +372 5054 048

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.epler-lorenz.ee <http://www.epler-lorenz.ee/>

E-kiri on saadetud tööalaselt e-posti aadressilt, millele saadetavat
informatsiooni töödeldakse vastavalt AS Epler & Lorenz töökorralduse
reeglites toodud regulatsioonile.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.